1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer


Servei de suport a l’emprenedoria

 

Informació i orientació a les persones emprenedores

Suposa la realització d’un procés que integra les següents activitats: entrevista inicial, informació dels serveis que s’ofereixen i atenció de consultes.

Flyer informatiu

 

Assessorament al procés de creació d’empreses

Es proporciona un consell expert i es tutoritza la persona emprenedora en el procés de creació de la seva empresa. El personal tècnic l’acompanya en l’elaboració del pla d’empresa i en l’avaluació de la viabilitat del seu projecte.
Pots demanar assessorament a

http://catalunyaempren.gencat.cat/inicia/cat/entitat/index48072.jsp

 

Formació adreçada a les persones emprenedores

Disseny, organització i impartició d’accions de formació per tal de millorar els coneixements i habilitats en matèria de planificació i gestió empresarial. Accions formatives (link a accions formatives properes o info de les properes accions)

 

Seguiment tècnic a les primeres fases de l’empresa creada

Es dóna suport a les empreses creades durant els seus primers tres anys de vida per tal de reduir les possibilitats de fracàs i ajudar-les a aconseguir majors nivells de competitivitat.

 

Sensibilització de la població envers el foment de l’esperit emprenedor

Disseny, organització i desenvolupament d’accions adreçades a sensibilitzar la població en matèria de creació d’empreses i foment de l’esperit emprenedor. Vols conèixer el mon de l’emprenedoria?. Vine les nostres sessions.

 

Informació, assessorament i mediació sobre l’accés al finançament dels projectes d’emprenedors i autònoms

L’objectiu és donar informació sobre els productes disponibles en matèria de finançament, assessorar la persona emprenedora sobre el producte financer que millor s’ajusta a les seves necessitats i fer tasques de mediació i acompanyament en la tramitació de sol·licituds.

 

 

·································
································· 
·································
·································