1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer


Quins serveis oferim?

 
 
1. Servei d’assessorament en administració electrònica
 
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.
El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del , i , preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.El catàleg dels serveis és pot consultar en l’. Els principals serveis són:

 

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
  • PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
  • e.FACT: Factura electrònica
  • eNOTUM: Notificacions electròniques
  • e-TAULER: Tauler d’anuncis i edictes
  • ERES: Registre d’Entrada i Sortida
  • Cercador: Cercador de les administracions públiques
  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
     
 
2. Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica


Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT.

 
                                                                                                                    
3. Servei de certificació digital
 
El Consell Comarcal de la Terra Alta, junt amb l’Agència Catalana de Certificació, emet certificats per a les administracions públiques de Catalunya i per a la ciutadania, a través de les seves entitats de registre T-CAT i idCAT, respectivament.
 
En el cas de la ciutadania, per obtenir-lo, cal dirigir-se a:www.idcat.cat
 
En el cas de les administracions públiques, a través de les seves Entitats de Registre T-CAT. 
Si és la primera vegada que sol·liciteu un certificat digital o bé desconeixeu a qui heu de dirigir-vos, truqueu al 902 901 080 i us informaran si heu de sol·licitar-lo a CATCert o bé a alguna de les seves Entitats de Registre T-CAT.
Trobareu tota la informació necessària per sol·licitar el certificat T-CAT a "Com sol·licitar-ho".
 
 
Per a qualsevol dubte es poden posar en contacte amb el servei d'informàtica del Consell Comarcal:
Sr. Jordi Ferrer i Aznar
Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
Tel. 977421659

Actes

loader
································· 
El Racó de l'Emprenedor
································· 
·································
·································
·································
·································
·································

Cercador de les administracions públiques


Consell Comarcal Totes les administracions