1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer


Sol·licitar el Perfil del contractant per complir la llei 30/2007 de Contractació pública

 
Totes les administracions públiques estan obligades a tenir publicat al seu web el perfil del contractant per complir la llei 30/2007 de la contractació del sector públic.
Aquesta aplicació es pot sol·licitar a la Diputació de Tarragona a través de la plataforma egovern amb un cost cero per l'ajuntament.
 
 

Més informació a:

  • Per telèfon al 977 296 680
  • Per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
Horari, de dilluns a divendres no festius de 8 a 15 hores

Unitat d'Administració electrònica
Àrea de Coneixement i Qualitat
Diputació de Tarragona

Migració del padró a la Diputació de Tarragona, per al compliment de la llei LAESCP 11/2007

 
 
Tal i com marca la llei d'accés electronic del ciutadans al servei s públics (LAECSP) 11/2007 el padró municipal ha d'estar a l'abast de les altres administracions per a poder consultar-ho, això significa que ha de ser telemàtic. La Diputació de Tarragona posa a disposició dels ajuntaments de la província aquest servei de forma gratuita, estalviant-nos la despesa tan gran que suposa la infrastestructura, els equipaments i el manteniment que necesitaríem per a tenir-ho a les pròpies instalacions de l'ajuntament. 
 
 

 Aquest servei és pot sol·licitar a través de la plataforma egovern. Un cop realitzada la sol·licitud rebreu un correu electrònic amb els passos a seguir i la documentació necessària per la seva posada en funcionament.

 

Més informació a:

  • Per telèfon al 977 296 680
  • Per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
Horari, de dilluns a divendres no festius de 8 a 15 hores

Unitat d'Administració electrònica
Àrea de Coneixement i Qualitat
Diputació de Tarragona

Quins serveis oferim?

 
 
1. Servei d’assessorament en administració electrònica
 
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.
El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del , i , preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.El catàleg dels serveis és pot consultar en l’. Els principals serveis són:

 

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
  • PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
  • e.FACT: Factura electrònica
  • eNOTUM: Notificacions electròniques
  • e-TAULER: Tauler d’anuncis i edictes
  • ERES: Registre d’Entrada i Sortida
  • Cercador: Cercador de les administracions públiques
  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
     
 
2. Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica


Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOCCATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT.

 
                                                                                                                    
3. Servei de certificació digital
 
El Consell Comarcal de la Terra Alta, junt amb l’Agència Catalana de Certificació, emet certificats per a les administracions públiques de Catalunya i per a la ciutadania, a través de les seves entitats de registre T-CAT i idCAT, respectivament.
 
En el cas de la ciutadania, per obtenir-lo, cal dirigir-se a:www.idcat.cat
 
En el cas de les administracions públiques, a través de les seves Entitats de Registre T-CAT. 
Si és la primera vegada que sol·liciteu un certificat digital o bé desconeixeu a qui heu de dirigir-vos, truqueu al 902 901 080 i us informaran si heu de sol·licitar-lo a CATCert o bé a alguna de les seves Entitats de Registre T-CAT.
Trobareu tota la informació necessària per sol·licitar el certificat T-CAT a "Com sol·licitar-ho".
 
 
Per a qualsevol dubte es poden posar en contacte amb el servei d'informàtica del Consell Comarcal:
Sr. Jordi Ferrer i Aznar
Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
Tel. 977421659
 
 

Què és?

 
Què ès l'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica?


L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.

 

Actes

loader
································· 
El Racó de l'Emprenedor
································· 
·································
·································
·································
·································
·································
·································
·································
  3r Premi Administració Oberta 2017

Cercador de les administracions públiques