1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer


Situació


Mostra un mapa més gran

Serveis i tarifes

Les eines o serveis públics que es faciliten als usuaris del Telecentre són:
 
  • L’obtenció del carnet de soci del Telecentre.
  • Connexió a Internet i utilització dels programas ofimàtics i de disseny dels ordinadors.
  • Impressió de documents
  • Gravació de CD-ROM
  • Escanejar documents i diapositives
  • Estació de Treball
  • Maquinària i utillatge en règim de prèstec
  • La cessió de sales i espais
  • Aula de formació
 
 
  Preu públic per a la prestació de serveis del Telecentre de la Terra Alta
  Obtenció del carnet de soci del Telecentre 3 €
  Accés públic a Internet Soci: 1ª mitja hora gratuïta, fraccions de 1/2h successives 0,60€
  Usuari: 1ª mitja hora 0,60€, fraccions de 1/2h successives 0,60€
  Impressió DIN A4 - blanc i negre, làser 0,12 €
  DIN A4 - color, injecció de tinta 0,20 €
  DIN A4 - paper fotogràfic, color, injecció de tinta 1,20 €
  DIN A3 - color, injecció de tinta 0,40 €
  Plotter paper opac - 914 mm amplada 3,3 €/metre
  Plotter paper fotogràfic setinat - 914 mm amplada 10 €/metre
  Gravació CD-Rom (no s'inclou el suport) gratuït
  Enviar Fax Internacional (per plana) 2,40 €
  Nacional (per plana) 1,20 €
  Provincial (per plana) 0,60 €
  Rebre fax per plana 0,15 €
  Estudiants UOC connexió gratuïta
  Escàner DIN A3 Gratuït
  Diapositiva 0,10 €/unitat
    Tira de negatius 2,0 €/tira
  Teletreball Espai diferenciat de l'àrea d'accés  
  Accés a Internet  
  Recursos d'ofimàtica  
  Guixetes personals amb clau  
  10 MB espai disc dur servidor  
  Còpies de seguretat  
  Sala de reunions  
 
Abonament d'una hora

1,00 €
 
Abonament de 4 hores

3,60 €
 
Abonament setmanal

24,00 €
 
Abonament quinzenal

43,00 €
 
Abonament mensual

78,00 €
  Socis que provinguin del servei autoempresa, ajuts Leader Plus i altres ajuts per a empreses tramesos des de l'àrea de promoció econòmica del Consell. 3 mesos gratuïts
 
 
Per poder accedir a la utilització dels despatxos compartits de forma continuada, el teletreballador haurà de sol.licitar-ho al Consell Comarcal, mitjançant instància normalitzada que li facilitarà el telecentre. Un cop emplenada la sol.licitud la comissió tècnica del Telecentre emetrà la seva resolució, així com el preu i les condicions per a la utilitzaciío del despatx, si escau. 
La comissió tècnica del Telecentre estarà composta per: el gerent del Consell Comarcal, la dinamitzadora social i del personal tècnic del Telecentre.

Telecentre

El Telecentre de la Terra Alta és un projecte que el Consell Comarcal posa en funcionament com a eina de reequilibri territorial, posant a l'abast de les àrees rurals i de muntanya les Noves Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC).

 

L'objectiu del Telecentre és el d'utilitzar les tecnologies de la informació i les comunicacions com a estratègia de dinamització econòmica i social de la Comarca. Per a,

 

  • Diversificar i modernitzar l'estructura productiva.

  • Retenir la població en el territori.

  • Facilitar el retorn de treballadors que es van veure obligats a emigrar.

  • Estimular la creació d'empreses.

  • difondre les tecnologies de la informació.

A qui va dirigit?

 

  • Població en general

  • Teletreballadors actuals

  • Teletreballadors Potencials

  • Emprenedors, usuaris de les TIC

  • Estudiants Universitaris.

Instal·lacions

Àrea d'accés a Internet, àrea de Formació

Àrea del telecentre dotada de 12 PC's amb connexió d'alta velocitat des d'on es pot connectar a Internet, consultar el correu electrònic i amb la possibilitat d'utilitzar altres equipaments com impressores, escaners, plotter, gravador CD's, webcams i tot el software que hi hagi instal·lat.
Àrea també dedicada a la formació permanent on constantment s'estan planificant nous cursos. Programes d'ensenyament tutoritzat, e-learning i on-line. Video-projector amb pantalla de grans dimensions.

 

Àrea de Teletreball

Per aquelles persones o empreses que vulguin teletreballar i utilitzar la infraestructura del Telecentre de la Terr@lt@, trobaran una àrea dotada amb un iMac, 2 PC's, connexió a internet d'alta velocitat, impressores i escànners. Allotjament d'arxius al servidor i còpies de seguretat. 
A més, taules per a treballar còmodament, guixetes personals amb clau i sala de reunions per poder rebre clients o visites.

 

Recursos compartits

Plotter format DIN-A0
Impressora làser b/n format DIN-A4
Impressora injecció de tinta color format DIN-A4
Impressora injecció de tinta color format DIN-A3
Escànner format DIN-A4
Escànner format DIN-A3
Escànner de transparències
Gravadora de CD's i DVD's
Enviar i rebre Fax

 

Horari

Obert de dilluns a divendres de 8.00h a 15.00h i de dimarts a divendres de 16.30h a 19.00h.
L'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9-00h a 14.30h.
L'accés a la sala d'internet és de dilluns a divendres de 10.00h a 14.00h i de dimarts a dijous de 16.30h a 19.00h. De l'1 d'agost a l'1 de setembre només s'obre al matí.

Actes

loader
································· 
El Racó de l'Emprenedor
································· 
·································
·································
·································
·································
·································
·································
·································
  3r Premi Administració Oberta 2017

Cercador de les administracions públiques